Klantenservice

VERZENDING

Mijn boek wordt verzonden via PostNL. De kosten voor verzending van je bestelling bedragen 3,95 voor brievenbuspost en 6,95 of 13,25 voor pakketpost, afhankelijk van gewicht en formaat.  

Voor klanten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land van bestemming en de omvang van je bestelling, hiervan kun je van te voren een vrijblijvende offerte aanvragen via hallo@wimkenl

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 3 werkdagen bij je thuis te laten bezorgen, mits op voorraad. Indien we je bestelling niet op voorraad hebben zullen we je binnen 3 werkdagen op de hoogte stellen en aangeven wanneer we het verwachten te kunnen leveren.

Woon je niet in Nederland maar wil je wel een bestelling plaatsen? Dat kan! Wil je me dan een mail sturen op hallo@wimke.nl Wij nemen dan contact met je op over de mogelijkheden en de aangepaste verzendkosten. 

BETAALMOGELIJKHEDEN

Veilig betalen kan door middel van de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Factuur

RETOURNEREN

Mocht een artikel ondanks onze goede zorg niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden de koop op afstand te ontbinden. Als je hiervan gebruik wilt maken. Wil je me dan een mailtje sturen op hallo@wimke.nl dan regelen we het vanuit daar verder. 

ANNULEREN

Wanneer de bestelling nog niet is voldaan en verwerkt dan kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Heb je de bestelling betaald via overschrijving naar onze bankrekening en is je bestelling nog niet in behandeling genomen, dan kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag worden teruggestort.

Wanneer je betaling heeft plaatsgevonden via iDEAL en wij je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, dan kan de bestelling alsnog worden geannuleerd en zal het totaalbedrag minus de kosten van iDEAL naar je bankrekening worden teruggestort. In het geval dat wij de bestelling reeds hebben verwerkt en verzonden gelden de voorwaarden van Retourneren.

PRIVACY

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en we gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Wij garanderen dat jouw persoonlijke informatie in vertrouwen wordt behandeld. De gegevens die wij je vragen worden gebruikt om de bestellingen zo snel en zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Wij verkopen persoonlijke gegevens niet aan externe partijen.

KLACHT

Ben je niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar hallo@wimke.nl Wij verzoeken je om de klacht binnen 14 dagen per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo snel mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen daarna spoedig contact met je op. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.Mijn